Jangkitan Pundi Kencing UTI - Menyembuhkan ia Dengan Pemulihan semula jadi

Jangkitan Pundi Kencing UTI - Menyembuhkan ia Dengan Pemulihan semula jadi

Anda mengalami jangkitan pundi kencing UTI dan antibiotik anda tidak berfungsi! Adakah anda dianggap mengubati dengan ubat semula jadi? Ia mungkin akan mengejutkan anda bahawa beratus-ratus pesakit akan menggunakan ubat semula jadi untuk menyembuhkan jangkitan mereka bulan ini.

Ini adalah kerana hampir 25% daripada semua pesakit dengan UTI tidak akan mendapat kebaikan dengan antibiotik. Adakah anda seorang pesakit ulangan selepas antibiotik tidak berfungsi?

Dalam artikel ini, anda akan mempelajari beberapa petua untuk memulakan rawatan di rumah yang akan mengatasi antibiotik.

Menyembuhkan Jangkitan Pundi Kencing UTI

Terdapat beberapa perkara asas yang anda lakukan untuk merawat UTI secara semula jadi. Beberapa tips ini mungkin akal tetapi ia sentiasa membantu untuk mengkaji semula semua daripada mereka.

1. Minum air yang banyak setiap hari. Anda harus bertujuan untuk segelas setiap jam.

2. Tambahan sekurang-kurangnya 1000 mg vitamin C setiap hari untuk meningkatkan kekebalan. Anda juga perlu tambahan zink yang akan membantu badan anda menyerap vitamin C.

3. Minum jus cranberry tanpa gula setiap hari juga boleh membantu kerana ia akan decling bakteria daripada dinding pundi kencing anda.

4. Anda perlu membuang air kecil kerap dan juga selepas persetubuhan. Ia membantu untuk sentiasa mengelap depan ke belakang.

5. Elakkan makanan pedas, kopi dan minuman beralkohol.

6. Anda juga perlu makan yogurt dengan kerap untuk menggalakkan bakteria 'baik' dalam saluran kencing.

Dan di sini adalah ubat ...

Pemulihan semula jadi untuk Jangkitan Pundi Kencing UTI

Berikut adalah beberapa rawatan rumah yang sering pergi tidak disebut.

1. terapi herba popular dengan jangkitan bakteria ini. Anda boleh cuba minum teh daun melukakan hati sehingga 6 kali sehari. Nettle adalah semula jadi anti-radang dan akan membantu dengan kesakitan dan bengkak. Rawatan ini boleh menterbalikkan tanda-tanda.

2. Campurkan satu sudu teh jus bawang putih tulen dengan 1 sudu teh minyak zaitun dan minum segelas air. Jus bawang putih tulen membantu membunuh bakteria yang menyebabkan jangkitan dengan ciri-ciri yang kuat anti-bakteria.

3. Menambahkan tablet kranberi juga boleh memberi manfaat kerana sebatian yang membantu mengepam E coli bakteria yang menyebabkan gejala UTI.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar