Kekebalan Asli Untuk Selesema Babi Atau Mana-mana Selesema!

Kekebalan Asli Untuk Selesema Babi Atau Mana-mana Selesema!

Kita mendengar banyak perkara mengenai imuniti mengeluarkan hari ini. Setiap tahun ada yang baru "kecemasan imun" bahawa kita mesti dihindarkan. Kita mendengar bahawa kita semua "mesti" vaksin baru yang akan dilindungi atau kita akan mati semasa (selesema babi, selesema burung, Asia / Sepanyol / Eropah, dan lain-lain) Laman ABC News walaupun tahu bahawa ini adalah lebih bijak helah pemasaran menggunakan ketakutan sebagai motivasi, untuk mendapatkan anda untuk membuka dompet anda, dan mengosongkan otak anda dalam membolehkan mereka untuk memanipulasi kesihatan dan kesejahteraan kami.


Drugmakers Doktor Rake dalam Berbilion Berjuang H1N1 Flu
Selesema Babi adalah tidak baik untuk Mangsa, Tapi Baik untuk Perniagaan yang memenuhi Memperluas Pasaran
Oleh DALIA FAHMY 14 Oktober, 2009
Amerika masih berdebat sama ada untuk menggulung lengan baju mereka untuk pukulan selesema babi, tetapi syarikat telah digambarkan ia keluar: vaksin adalah baik untuk perniagaan.

(/ ABC News)
Syarikat ubat telah menjual $ 1500000000 bernilai tembakan selesema babi, sebagai tambahan kepada $ 1 bilion untuk selesema bermusim mereka menempah awal tahun ini. Ini inoculations adalah sebahagian $ 20 bilion pasaran vaksin global yang lebih luas dan berkembang pesat.

"Pasaran vaksin berkembang pesat," kata Bruce Carlson, jurucakap di firma penyelidikan pasaran Kalorama, yang menerbitkan satu kajian tahunan industri vaksin. "Ia merupakan satu kawasan pertumbuhan yang sangat besar untuk farmaseutikal pada masa apabila kawasan-kawasan lain tidak melakukan dengan baik," katanya, mencatatkan bahawa perancangan untuk ubat blockbuster yang lebih tradisional seperti Lipitor dan Nexium telah menipis.

Seperti biasa dengan flus pandemik, pembayar cukai menanggung yang $ 1500000000 cek bagi 250 juta vaksin selesema babi bahawa kerajaan telah mengarahkan setakat ini dan akan mengedarkan percuma kepada doktor, farmasi dan sekolah. Di samping itu, Kongres telah memperuntukkan lebih daripada $ 10 bilion pada tahun ini untuk mengkaji virus selesema, memantau kemajuan H1N1 dan mendidik orang ramai mengenai pencegahan.

Drugmakers poket sebahagian besar hasil daripada jualan selesema, dengan Sanofi-Pasteur, Glaxo Smith Kline dan Novartis memborong kebanyakan pasaran.

Mereka mahu kita untuk tidak berfikir secara membuta tuli tetapi bertindak balas terhadap wabak terkini kerana takut, dan anda akan melihat mengapa ini penting lagi, sebagai gelombang ketakutan sendiri, merendahkan imuniti kami! Ini vaksin boleh mempunyai kesan sampingan yang berbahaya dan juga disyaki melindungi patogen diri mereka sendiri dan peranti pengesanan walaupun peribadi.

Terdapat beberapa berita sebenar baik dalam semua ini. Jika kita melakukan kerja rumah kita, kita akan mengetahui bahawa kita secara semulajadi boleh meningkatkan sistem imun kita sendiri dan tidak perlu vaksin mahal dan berbahaya atau ramuan dadah. Dr Bruce Lipton dalam karya beliau "Biologi Kepercayaan" telah menunjukkan bagaimana badan kita berada dalam salah satu daripada dua negeri pada bila-bila masa: cinta atau takut. Dan dia harus tahu, sebagai seorang saintis yang bekerja di projek genom manusia dan juga seorang profesor di Stanford, saya sangat mengesyorkan buku beliau untuk memahami bagaimana kita boleh mengawal nasib kita yang bertentangan dengan dikawal oleh gen kita atau masyarakat kita.

Jika kita berada dalam ketakutan, badan kita berada dalam perjuangan, ketakutan, membekukan atau penerbangan negara, dan segera kita merembeskan adrenalin dan kortisol, yang merendahkan sistem imun kita dan menyebabkan badan kita untuk mula mogok otot kami untuk glukosa untuk melarikan diri keadaan berbahaya di tangan. Darah kita diperah daripada organ-organ dan otak kita, dan dihalakan ke kaki kita untuk melawan atau melarikan diri. Itulah sebabnya kita tidak boleh berfikir secara rasional apabila kita berada di bawah tekanan, walaupun tekanan peperiksaan! Sistem imun kita ditutup kerana semua tenaga kita diperlukan bagi keadaan ini tertekan.

Walau bagaimanapun, jika kita berada dalam keadaan kasih kita berada dalam mod pertumbuhan. Hormon Pertumbuhan sedang dirembeskan bukannya kortisol, sistem imun kita sibuk menghasilkan sel-sel darah putih dan badan kita adalah dalam keadaan tidak meningkatkan kesedaran, bersantai dan pertumbuhan semula tisu daripada kerosakan yang dialami semasa tekanan dan ketakutan.

Terdapat banyak ubat semula jadi dan berkesan holistik untuk naik mendadak sehingga sistem imun kita jika kita akan menjadi antara orang lain yang sakit atau dalam negeri yang lemah. Meningkatkan pengambilan air (dengan sedikit garam), menikmati buah-buahan sitrus, nanas, betik dan buah beri. Mengambil pukulan wheatgrass dan masukkan bawang putih tambahan, bawang dan halia ke dalam diet anda. Berehat di sauna dan mendapat sekurang-kurangnya 20 minit awal pagi atau lewat petang cahaya matahari pada kulit anda jika boleh. Juga mendengar memperkasakan muzik atau menonton komedi boleh benar-benar memulakan sistem imun anda. Hidup, Ketawa dan cinta!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar