Madu dan Heartburn - Menyembuhkan Asid Reflux Dengan almari anda

Madu dan Heartburn - Menyembuhkan Asid Reflux Dengan almari anda

Mengapa semua orang bercakap mengenai madu dan pedih ulu hati? Anda mungkin terkejut bahawa beberapa penawar paling berkesan untuk refluks asid boleh duduk di dalam almari anda.

Dalam artikel ini, anda akan mempelajari beberapa remedi mudah dan berkesan untuk menyembuhkan pedih ulu hati anda secara semulajadi.

Madu Menyembuhkan Heartburn

Punca paling mungkin pedih ulu hati anda adalah lebih rendah sfinkter esophageal yang rosak atau lemah (LES). LES bertanggungjawab untuk menjaga makanan dan asid dalam perut untuk mencerna makanan. Walau bagaimanapun, sphincters ramai orang tidak bekerja seperti yang sepatutnya.

Oleh kerana makanan kita telah berubah dalam 100 tahun yang lalu, ramai sphincters tidak berfungsi dengan betul. Yang menerangkan langit melonjak kes refluks asid. Tetapi antasid yang meneutralkan asid perut melakukan apa-apa untuk mengubati punca penyakit ini.

Tetapi madu boleh menyembuhkan sfinkter. Madu telah lama disebut-sebut sebagai penyembuh kulit atau tisu. Berabad-abad lamanya, madu telah menjadi ubat semula jadi untuk luka. Dan madu boleh bekerja untuk menyembuhkan dan menguatkan sfinkter.

Anda perlu segera membeli madu berkualiti di kedai runcit anda dan mula menghisap 3 sudu teh setiap hari.

Bagaimana lagi anda boleh lakukan untuk Penyembuhan Asid Reflux?

1. Mula makan epal merah setiap kali anda merasa serangan datang di atas.

2. Minum air setiap kali selepas makan atau makanan ringan untuk membersihkan sfinkter. Ini boleh mewujudkan suatu meterai yang ketat ke atas perut.

3. Makan makanan yang lembut semasa anda menyembuhkan refluks anda. Makanan rangup menggaru sfinkter.

4. Elakkan makanan pedas, alkohol dan minuman berkarbonat sehingga anda menyembuhkan pedih ulu hati anda.

5. Mendidik diri anda pada rawatan rumah yang paling berkesan boleh didapati.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar