Mengeluarkan batu karang semulajadi dan Simpan Ribuan Dolar

Mengeluarkan batu karang semulajadi dan Simpan Ribuan Dolar

Mengapa ribu penghidap batu hempedu cuba untuk menghapuskan batu karang secara semulajadi? Kebanyakan mereka tidak mahu menghabiskan beribu-ribu dolar untuk pembedahan. Lain-lain tidak mahu mengeluarkan organ dari badan mereka. Dan lain-lain takut tentang peningkatan risiko kolon dan usus kanser. Awak bagaimana?

Jika anda sedang mencari cara yang mudah dan berkesan untuk merawat batu karang, anda baru sahaja mendapat tempat yang betul. Dalam artikel ini, saya akan memberikan anda beberapa tips mudah untuk memulakan rawatan rumah alternatif untuk merawat penyakit ini.

Mengeluarkan batu karang semulajadi

Pakar bedah tidak mahu anda tahu ini tetapi anda tidak perlukan pembedahan untuk membuang batu karang anda. Apa yang anda perlu tahu beberapa rahsia mudah mengenai badan anda, pundi hempedu dan batu karang.

Rahsia 1 - batu karang anda adalah terdiri daripada kolesterol. Anda mungkin sudah tahu ini tetapi saya sebut ini kerana ini adalah berguna untuk mengetahui untuk merawat mereka. Adakah anda tahu bahawa vitamin C juga dikenali sebagai asid askorbik? Dan asid askorbik telah ditunjukkan untuk menukar kolesterol ke dalam hempedu tidak berbahaya yang akan membantu mencerna lemak secara semula jadi.

Dalam erti kata lain, jika anda menambah vitamin C setiap hari, anda boleh secara semulajadi dapat melarutkan batu karang anda semasa anda meningkatkan imuniti anda. Anda harus cuba untuk menambah sehingga 3000 mg harian vitamin C.

Rahsia 2 - Flushing badan anda adalah amat penting. Dan jika anda mengepam badan anda, anda juga akan mengepam pundi hempedu dan hati anda. Kedua-dua organ amat penting untuk mengepam jika anda sedang mencari untuk menyembuhkan batu karang.

Curahan mereka terdiri daripada minum banyak air dan makan banyak serat. Terdapat banyak cara untuk melakukan ini tetapi anda harus cuba untuk minum sekurang-kurangnya 120 auns air setiap hari dan juga makan sekurang-kurangnya 7 hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran setiap hari.

Rahsia Pencegahan 3- adalah ubat yang terbaik. Ini pepatah lama adalah sangat benar apabila ia datang untuk merawat penyakit ini secara semula jadi. Mencegah batu karang adalah salah satu cara untuk merawat mereka. Anda boleh melakukan ini dengan mengelakkan produk haiwan (daging, tenusu, telur) sehingga batu anda lulus. Anda juga harus menjauhkan diri dari makanan yang menggemukkan, makanan goreng dan makanan kolesterol tinggi sehingga penawar anda sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar