Menguatkan Sistem Imun - Virus Di Sini untuk menyerang Badan Anda

Menguatkan Sistem Imun - Virus Di Sini untuk menyerang Badan Anda

Kali ini tahun terdapat satu perkataan yang tidak seorang pun daripada kami mahu mendengar - SELSEMA. Tetapi terdapat tiga perkataan yang akan membantu melindungi anda dan keluarga anda dari selesema - MENGUKUHKAN SISTEM IMUN. Mengelakkan jangkitan dengan membina imuniti, berfikir pencegahan dengan menggunakan herba untuk meningkatkan pertahanan tubuh badan.

Arcozon mempunyai herba dari Hutan Hujan yang yang paling kuat herba penggalak imun. Arcozon menyokong sistem imun, melawan virus, kulat, bakteria, yis, membersihkan paru-paru dan mengurangkan lendir. Bahan-bahan utama adalah Pau d'arco, Una de Gato (Cats Claw), Cunda, Espinheira Santa, Suma, Muira Puama, Catuaba, Alfalfa

Ramai yang memanggil Una de Gato (Cats Claw) Herba Miracle dari Hutan Hujan Peru, mungkin meningkatkan pertahanan tubuh badan yang paling berkuasa. Ciri-ciri penyembuhan yang lain Una de Gato, (Cats Claw) mengurangkan sakit dan radang, melindungi sel-sel, melawan radikal bebas, membunuh virus dan membersihkan usus.

Pau d'arco mengandungi bahan kimia yang dipanggil lapachol, yang boleh menyediakan sokongan pemakanan untuk mengukuhkan sistem imun. Pau d'Arco juga digunakan untuk merawat pelbagai keadaan, seperti, membunuh bakteria, membunuh kulat, membunuh virus, mengurangkan rasa sakit, mengurangkan keradangan, membunuh parasit dan pergaduhan radikal bebas.

Cunda telah digunakan sebagai penggiat sistem, membantu dengan jangkitan yis, jangkitan saluran kencing dan untuk merawat masalah pernafasan.

Espinheira Santa menyokong kelenjar adrenal, yang boleh membantu untuk meningkatkan tahap tenaga dan menguatkan sistem imun.

Muira Puama terutamanya digunakan sebagai ubat-ubat herba yang menggalakkan fungsi seksual yang sihat, ciri-ciri penyembuhan yang lain adalah menenangkan saraf, melegakan kemurungan, melindungi sel-sel otak, meningkatkan memori, mengurangkan rasa sakit dan mengurangkan keletihan.

Suma meningkatkan tenaga dan daya hidup dan menunjukkan janji besar untuk mengukuhkan sistem imun, ia adalah herba adaptogenic.

Catuaba herba telah digunakan secara tradisional untuk menenangkan saraf, mengurangkan kebimbangan, membunuh virus dan membunuh bakteria.

Alfalfa mengandungi protein dan vitamin A, vitamin B1, vitamin B6, vitamin C, vitamin E, dan vitamin K. Ia juga
mengandungi kalsium, kalium, karotena, besi, dan zink. Mengandungi 8 enzim penting yang hebat untuk membantu tubuh dengan penghadaman.

Menguatkan Sistem Imun dengan Arcozon atau lain-lain herba penggalak imun, jangan lupa untuk mendapatkan tidur yang cukup, senaman dan makan yang sihat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar