Perubatan Alternatif Sinus - Bagaimana untuk menghapuskan salah satu punca utama Jangkitan Sinus?

Perubatan Alternatif Sinus - Bagaimana untuk menghapuskan salah satu punca utama Jangkitan Sinus?

Selalunya pada masa lalu apabila orang mempunyai jangkitan dalam sinus yang mereka akan melawat doktor mereka dengan harapan untuk mendapatkan antibiotik yang dapat membantu untuk merawat keadaan mereka. Doktor akan menetapkan dos antibiotik yang kuat kerana mereka menganggap bahawa bakteria, adalah punca utama. Antibiotik adalah cara yang baik untuk merawat bakteria, namun tidak benar-benar berkesan untuk masalah sinus. Mencari ubat alternatif untuk sinus tidak pernah menjadi begitu penting.

Proses melawat doktor dan mendapatkan preskripsi untuk antibiotik telah berterusan untuk masa yang lama. Walaupun mereka mempunyai antibiotik mereka, orang terus mengalami jangkitan sinus mereka walaupun selepas mengambil kursus 10 hari antibiotik. Doktor, biasanya hanya memberikan ubat selama 7 hari, tetapi bagi mereka yang tidak mendapatkan yang lebih baik terus ubat selama 10 hari. Memanjangkan tempoh rawatan tidak berjaya sama ada, tetapi pada masa-masa badan sembuh dengan sendiri dan kebanyakan orang menganggap bahawa mereka telah menemui penawar kerana penggunaan berpanjangan ubat.

Dalam tempoh masa ini, kajian mula dijalankan ke atas punca kemungkinan sinusitis, dan ia mendapati bahawa sinusitis sebenarnya, disebabkan oleh kulat, bukan bakteria yang doktor yang difikirkan. Kulat adalah sukar untuk mengelakkan, kerana ia cenderung untuk berkembang di dalam kebanyakan isi rumah. Anda boleh dengan mudah mengesan pembentukan kulat di tab mandi anda, tandas, sinki dan pancuran mandian. Kulat biasanya dalam bentuk acuan dan sering berwarna hitam.

Penghapusan lengkap kulat dari persekitaran rumah adalah sukar, tetapi dapat mengurangkannya, pasti mungkin. Pengudaraan yang baik akan membantu mengurangkan kulat di udara, yang membantu dalam mencegah resdung. Perhatian khas perlu diambil semasa musim sejuk, untuk menyuarakan rumah anda seberapa banyak yang mungkin.

Salah satu kelemahan utama antibiotik adalah orang yang berulang kali digunakan mereka membangunkan satu jenis tertentu rintangan kepada mereka dan mereka tidak lagi bekerja di semua. Kajian juga telah menunjukkan bahawa perubatan alternatif untuk resdung boleh sangat berkesan jika digunakan dengan betul.

Untuk hasil yang terbaik anda perlu sentiasa menggunakan perubatan alternatif semula jadi untuk sinus. Terdapat banyak cara di mana anda boleh merawat jangkitan tanpa kesan sampingan ubat-ubatan yang berbahaya dan antibiotik. Dengan menggunakan ubat alternatif untuk resdung anda tidak lagi perlu untuk terus menggunakan semburan ubatan yang ada sekarang, dengan harapan bahawa anda akhirnya akan sembuh.

Menggunakan ubat-ubatan dan ubat-ubatan sebenarnya boleh menyebabkan kesakitan tambahan dan kerengsaan dan juga boleh menyebabkan masalah sinus baru untuk berkembang. Yang terbaik adalah bahawa anda mengelakkan menggunakan rawatan, yang tidak semula jadi. Sinus anda juga boleh menjadi sensitif kepada, atau lebih teruk dengan herba dan bahan-bahan lain yang sesetengah orang memilih untuk meletakkan hidung mereka, jadi jangan mengambil sedikit berhati-hati.

Terdapat banyak ubat alternatif yang selamat untuk jangkitan sinus. Jika anda tahu rawatan yang betul maka anda harus bermula secepat yang mungkin. Anda tidak lagi memerlukan bantuan antibiotik untuk merawat sinusitis anda. Cari perubatan alternatif anda sendiri untuk sinus dan anda tidak lagi perlu mengalami sinusitis kronik atau akut.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar