Jangkitan UTI Tract - Cara Membunuh Bakteria Dengan Pemulihan Mudah

Jangkitan UTI Tract - Cara Membunuh Bakteria Dengan Pemulihan Mudah

Adakah anda sedang mencari ubat semula jadi untuk jangkitan saluran UTI? Beratus-ratus orang akan merawat gejala mereka dengan remedi rumah mudah kerana antibiotik mereka tidak lagi akan berfungsi.

Adakah anda seorang yang tidak boleh menarik nafas lega UTI dari antibiotik? Anda tidak keseorangan. Dalam artikel ini, anda akan mempelajari beberapa rahsia bahawa syarikat-syarikat farmaseutikal tidak mahu anda tahu.

Mengapa Antibiotik Anda Tidak Berfungsi?

Terdapat banyak baik daripada antibiotik dan yang tidak baik sedikit. Jangkitan saluran kencing jatuh di bawah kategori 'buruk'. Ini kerana jangkitan saluran kencing adalah agak mudah untuk menyembuhkan dengan diet yang sihat, gaya hidup yang sihat dan beberapa makanan biasa.

Malangnya, beberapa makanan yang mudah tidak mencukupi. Pakar-pakar bidang perubatan kita terpaksa menetapkan antibiotik yang akan membunuh bakteria dalam saluran kencing anda. Satu-satunya masalah adalah bahawa terdapat bakteria 'baik' dan bakteria 'buruk'. E coli bakteria yang menyebabkan kesakitan anda adalah bakteria 'buruk'.

Antibiotik kerja dengan membunuh kedua-dua 'baik' dan bakteria 'buruk'. Selepas pasangan menggunakan antibiotik, bakteria E coli (jahat) akan menjadi berdaya tahan dan bakteria 'baik' akan menjadi mengatasi kaunter. Ini adalah sebab mengapa sebahagian antibiotik tidak bekerja untuk anda.

Tetapi di sini adalah beberapa tips untuk meningkatkan imuniti anda dan secara semulajadi menyembuhkan jangkitan saluran kencing anda.

Pemulihan Jangkitan UTI Tract

1. Langkah pertama untuk rawatan di rumah ini semakin badan anda sihat semula dengan meminum banyak air dan makan makanan yang betul. Makanan ini telah ditunjukkan untuk meningkatkan bakteria anda 'baik' mengira dan membantu untuk melawan jangkitan. Makan makanan berikut: kale, bayam, ubi, keladi, zucchini, lobak merah, labu, bawang, air mineral, brokoli, sawi, sayur-sayuran bit, terung, kacang hijau, avokado, anggur, pear dan epal.

2. Anda juga perlu tambahan vitamin C untuk meningkatkan imuniti anda untuk memulakan melawan bakteria jahat. Anda perlu tambahan 1000-2000 mg setiap hari.

3. Bersama-sama dengan vitamin C, ia membantu untuk menambah zink untuk membantu badan menyerap vitamin.

4. Cranberries sangat penting kerana ia mengandungi sebatian yang berfungsi untuk mengepam bakteria coli E dalam pundi kencing anda. Sebatian ajaib telah terbukti decling bakteria 'buruk'.

5. Ubat-ubat herba yang juga popular dan berkesan. Yang beri dikeringkan dan daun bilberry (blueberry) tumbuhan boleh menjadi berkesan bagi mengubati dan mencegah jangkitan saluran UTI. Bertindak sebagai anti-radang, ekstrak blueberry boleh menghapuskan dan menghalang penyebaran bakteria 'buruk'.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar