Masalah Edaran

Masalah Edaran

Apa yang claudication sekala dan fenomena Raymaud ini mempunyai persamaan? Dalam setiap, aliran darah dalam urat dan arteri menjadi terhad, menjejaskan tangan atau kaki. Ella Fitzgerald lewat kehilangan kakinya untuk peredaran disekat disebabkan oleh kencing manis beliau. Pada tahun 1993, tahun dia berpaling 75, Fitzgerald mempunyai kedua-dua kaki dipotong.

Apabila kakinya benar-benar hilang edaran mereka, mereka menjadi gangren dan terpaksa dipotong. Saya percaya kaki Cik Fitzgerald boleh diselamatkan jika dia telah mengambil langkah awal untuk bukan sahaja berkhasiat betul diabetes, tetapi juga menggunakan rawatan alternatif untuk penyakit vaskular yang terhasil. Apa yang sangat penting dalam hal apa-apa masalah peredaran adalah bahawa tanda-tanda amaran awal tidak diabaikan. Ia termasuk kekejangan otot. Kesemutan di kaki atau lengan, mati rasa, dan sakit apabila berjalan. Jangan tunggu sehingga anda tidak boleh berjalan 200 kaki tanpa henti dalam menyeksa kesakitan melakukan sesuatu tentang saya kini! Dan saya di sini untuk memberitahu anda banyak perkara yang boleh dilakukan!

Magnesium adalah mineral pintar jantung kerana ia berfungsi dengan baik bukan sahaja untuk melindungi urat dan arteri daripada menjadi disekat, tetapi boleh digunakan untuk "mencuci" mereka bersih. Doktor British Browne menulis dalam Journal of Medicine Pemakanan yang dia telah menggunakan tembakan magnesium sulfat selama lebih 35 tahun untuk berjaya Teat gangren, ulser kaki, penyakit Raynaud dan claudication sekala, sambil menambah bahawa ia telah digunakan dalam kes-kes penyakit kardiovaskular untuk yang terakhir 60 tahun. Ini bukanlah sesuatu yang baru kepada dunia perubatan, hanya untuk anda dan saya. Sekarang saya menyewa rahsia.

Apa yang menarik tentang ini Raynaud adalah bagaimana konvensional perubatan menganggap ia. Anda mendengar ia disebut sebagai sindrom: koleksi gejala atau fenomena yang hanya beberapa gejala agak merbahaya, mudah diuruskan, atau penyakit. Jika mereka memanggilnya penyakit, anda tahu mereka mengambil perhatian serius, yang sepatutnya. Orang mati akibat ini Raynaud, tetapi apabila tanda-tanda yang diterangkan, ia adalah sukar untuk mengambil perhatian serius. Mereka digambarkan sebagai "tangan sejuk," perubahan warna yang berlaku secara dua hala di tangan dibangkitkan oleh sejuk dan emosi, "dan" kaki menjadi sejuk dan bertukar menjadi biru. "Perkara yang saya ingin di sini adalah bahawa perubatan konvensional tidak menilai apa yang menyebabkan ini . gejala peredaran, memilih untuk hanya merawat gejala dengan kehangatan dadah Apabila arteri terhad don tidak pop terbuka lagi dan membiarkan aliran darah dengan betul, doktor memanggil ini Raymaud menengah yang sempit cukup lama, jari; jari kaki, telinga atau hidung akan menjadi berkelemayuh . Sesuatu perlu dilakukan lama sebelum ini berlaku.

Dua penyelidik Sweden mengkaji kesan jangka pendek intravena magnesium sulfat dalam merawat Raynaud Jabatan Penyelidikan, IAMU Universiti Hospital Pusat Uppsala, Dalam vaster; Sweden melaporkan bahawa magnesium memberi manfaat untuk rawatan fenomena Raynaud utama tersebut.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar